Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Tatal lui Raymond:"Totul este o manipulare grosolana !!! "



Domnul Viorel, tatal lui Raymond: "Totul este o manipulare grosolana !!! [...]Dragilor, am ras, am glumit,ne-am jignit intre noi, ne-am complacut in aceasta situatie........A inceput competitia. Cel mai important este ca producatorii acestui show sa nu-si bata joc de copiii nostri, sa le respecte intimitatea si corespondenta. Daca nu au voie sa trimita o banala scrisoare adresata parintilor, macar sa le spuna, nu sa o trimita intentionat la Galati. cand ea defapt trebuia sa ajunga la Brasov, dar vai, am uitat Brasovul este un cartier al Galatiului!!! DECI, SE URMARESTE DISTRUGEREA PRIETENIEI ANDREI-RAYMOND !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu