Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

duminică, 1 decembrie 2013

Guler Bolat :" ... simt nevoia să vă împărtășesc cum am simțit eu prima oară românește. Aveam până în 10 ani. "



Guler Bolat: "Astăzi, mai mult ca niciodată, este ziua mesajelor pozitive, dar simt nevoia să vă împărtășesc cum am simțit eu prima oară românește. Aveam până în 10 ani. O colegă ținea să-mi insufle ideea că nu aparțin acestor meleaguri. Îmi spunea: „Noi, turcii și românii avem țară, dar voi, tătarii, nu aveți țara voastră.„. Nu înțelegeam cum țara în care m-am născut nu poate fi și a mea. Atunci am plâns, dar, odată cu trecerea timpului, am înțeles că rădăcinile mele și ale întregii mele familii, sunt aici. Și sunt rădăcini sănătoase, credeți-mă pe cuvânt! Restul este o istorie interpretabilă."

Frumoase gandurile dumneavoastra, stimata doamna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu