Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

vineri, 7 februarie 2014

Alexandru MPFM1 este de negasit ! Haideti sa dam o mana de ajutor !



Alexandru si Catalin Movileanu au fost prieteni in competitia MPFM1. 
De ceva vreme , Alexandru este de negasit .Haideti sa dam o mana de ajutor!
 Catalin "RUGAMINTE!

Ma poate ajuta cineva sa dau de sora lui Alexandru Stefan Agache (concurentul MPFM din Galati, sezonul 1).
Multumesc anticipat!
please help!" 

"pentru ca nu dau de Alex de luni de zile si de aceea o caut pe sora lui. Va rog sa ma ajutati intr-un mod concret!"
"am facebookul lui si 2 nr de tel pe care nu le mai foloseste odata cu plecatul in Spania. De aceea o caut pe sora lui."

3 comentarii:

  1. Buna pot da eu un rasp căutării tale din păcate Alexandru nu mai este printre noi azi 23 iunie a fost îngropat lîngă mama lui a avut un accident în Spania în martie iar copilul sau sa născut după o saptamina de la decesul sau abia acum au reușit să-l aducă îmi pare ffff rău de tot ce sa întâmplat Dumnezeu să fie alaturi de copilul și soția lui și pe el sal odihnească în liniște și pace Dumnezeu să-l ierte

    RăspundețiȘtergere
  2. urat ca nu sa scris nimic...daca deceda o videochatista era plin de stiri

    RăspundețiȘtergere