Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

duminică, 29 iunie 2014

Bunica revine in atentia publicului cu parerea ei despre cine merita sa castige bani din aceasta competitie



Bunica Maria REVINE si inca are resentimente fata de unii concurenti :"d aniela imi doresc din tot sufletul meu sa ajunga pina la final ca tot a stat pina acum si ea ca si mine nu lea lasat la greu pe fete mereu le gateam sa nu ramina fara mincare ptr ca ele isi luau senvisuri si nu prea gatea si nu am murit de foame cit am stat acolo asa si ea iar andrei si cris sa urmeze sa plece cit mai curind nu merita banii mei ca eu am fost iubita de fete si de cris nu ma intereseaza ptr ca e prietena cu diana care serveste numai bauturi scumpe si fine pe la discoteci si nu va fi afara cu andrei vom vedea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu