Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

sâmbătă, 27 decembrie 2014

Mai exista vreo sansa de impacare intre Laur si Oana ?!? Aflam raspunsul chiar de la Laur ...



Mai exista vreo sansa de impacare intre Laur si Oana ?!? Aflam raspunsul chiar de la Laur :"Tuturor celor care au empatizat cu mine si m-au susținut măcar o clipă, va transmit oficial ca relația mea cu fata din competiția Mpfm s-a terminat de ceva timp. Nu exista nicio cale de întoarcere, trebuie doar să înțelegeți ca eu unul am lăsat trecutul in urmă. Am un viitor in care cred, sper la o viață frumoasă si o dragoste împlinită! Va rog mult sa numai insistați cu tot felul de mesaje in ceea ce privește împăcarea la care voi sperați, atât mie cât si apropiaților mei. Decizia îmi aparține in totalitate ! Dacă înțelegeți nu pot decât sa va mulțumesc si să vă asigur de tot respectul meu ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu