Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

marți, 3 februarie 2015

Madalina MPFM2, atac dur la adresa unei actuale concurente


Madalina, fosta concurenta MPFM2, atac dur la adresa unei actuale concurente:Asa ca plecare dim grup(ca stiu ca voi lua tir-ul dupa postarea asta). Sa va ia dracu de retardate fanatice care renuntati la bani de medocamente sau pampers sau mai stiu eu ce, ca sa bagati in curul lui Ellu care abia scoate un amarat de multumesc atunci cand iese mirele saptamanii( de ce plm sa mai multumeasca?! il doare la cuc) Ma refer strict la nebunele care sustin un rahat mic de om caruia ii lipsesc multe(bun simt, decenta, frumusete, educatie,familie buna..) Vreti sa mai insir "calitatile" pe care le are acest baietel ragusit???!?! Are un vocabular vast precum al unui animal, aceeasi gratie care o are un urs si par lung ca al unei femei. ATAT!!!!! Mor, ba, handicapatelor, cand vad cim va bateti cu pumnii in piept ca Ellu e cel mai frumos din casa si cel mai destept. Daca la nivelul laa care se afla acum il considerati inteligent si frumos, inseamna ca la cam acelasi nivel va aflati si voi. Nici nu ma mira, oricum am observat ca cel putin jumatate dintre voi sunteti semianalfabete si in lipsa de argumente inteligente, spuneti niste aberatii mai mari decat vila din Deutschland(aia pe care o construieste nenea Filip pentru baietelul lui :v). Jos palaria in fata fetelor de pe acest grup cu care poti purta o discutie inteligenta mereu! Cu putorile agramate care lucreaza in tura pe aplay nu am ce vorbi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu