Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

miercuri, 10 februarie 2016

Vestea supremă: Carla va avea un frățior!


Tocmai când spunea, printr-un anunț „mai de impact„, „caut mire pentru fata mea„, Dumnezeu i-a adus ce-și dorea cel mai mult: vestea că va fi mămică pentru a doua oară. 
Iar astăzi, vestea supremă: Carla va avea un frățior!
Simt să scriu câteva rânduri…
Cum ar suna LAUDÁTIO pentru Mirela? Greu, tare greu în câteva cuvinte!
Este un om de o incontestabilă calitate. Un om extrem de sensibil. Și un om atât de deștept încât să priceapă conotația cuvântului, frazei, momentului și să aleagă modul potrivit de abordare și, atunci când este cazul, să fie ironică așa cum numai ea știe! Ce-i drept, unii chiar au nevoie de ding-dang pentru a înțelege ironia sau gluma. Alții, mai rău decât atât, au nevoie de ding-dang pentru a o înțelege pur și simplu. Cei care o înțeleg, o iubesc! Așa cum o iubesc și eu care, de vreo cinci sezoane încoace, cel puțin sâmbătă de sâmbătă, sunt foarte mândră că exist în jurul ei.
Om frumos, să ai o sarcină ușoară, să fii sănătoasă și să ai parte de tot ce e mai bun și frumos! Carla are experiență! A venit aproape zi de zi la „Mireasă…„ și sigur va avea grijă și de frățiorul ei!
De ce m-am apucat să scriu aici când ne vedem sâmbătă? Așa știre importantă merită și blogul meu!!!
sursa - https://viatacuaromadecafea.wordpress.com/2016/02/10/stirea-zilei/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu