Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

sâmbătă, 22 martie 2014

Cornelia MPFM2 raspunde acuzatiilor aduse de sustinatori



Cornelia Papureanu, fosta concurenta MPFM2, s-a hotarat sa ia atitudine. Acuzatiile sustinatorilor au ajuns prea departe si vrea sa clarifice situatia.

Cornelia:"Asist de ceva vreme, la un ,,linsaj’’ mediatic impotriva mea, pus la cale de cateva persoane care si-au atribuit dreptul total asupra vietii mele. Datorita faptului ca am crezut ca este doar o ,,scapare’’ din partea ,,anumitor’’ persoane, pentru injuraturile si limbajului neadecvat pe care il foloseau DE MULT TIMP, in anumite grupuri , ele au inteles prin lipsa mea de reactie, ca sunt vinovata in vreun fel, de toate acuzatiile aduse. Doar bunul simt m-a facut sa tac atata timp si daca am reactionat in ultima vreme, poate un pic mai agresiv, este datorita ,,muncii’’ asiduee de denigrare, pe care ele au dus-o pe anumite grupuri. In acest ,,joc’’ perfid s-au antrenat si alte persoane, care nu au nici in clin, nici in maneca cu ,,sustinerea’’ mea. Acum, am mari dubii ca acele persoane care m-au tarat in noroi, m-au sustinut vreodata. Si acum, punctul meu de vedere la acuzatiile aduse (nu includ aici minciunile sfruntate, inventate de o persoana, pentru ca la inventii nu am cum sa raspund): Cat timp am fost in competitie, am incercat din rasputeri sa imi mentin relatia, dar dupa cum s-a vazut, ce construiam astazi, maine cineva avea grija sa darame. Dupa competitie, nu a fost decizia mea sa se termine totul intr-un mod brutal, dar daca asta s-a dorit, eu nu aveam cum sa ma impotrivesc. Eu am avut telefonul deschis si daca isi dorea cu adevarat o relatie, cred ca eram singura care trebuia sa aflu. In rest, incerc sa imi revin dupa acest concurs si sa imi refac viata. Eu decid, ce fac mai departe. Nu cred ca exista persoana indreptatita, sa imi impuna ceva. Uneori, cred ca atitudinea altor concurenti, care nu comunica in niciun fel cu ,,fanii'', este cea mai buna alegere. Eu am ales sa vorbesc cu toti si am primit o lectie aspra. Multumesc ca m-ati ajutat sa imi dau seama cine sunteti cu adevarat. Sa auzim doar de bine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu