Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

joi, 5 iunie 2014

EMOTIONANT! Mesajul Danei, sustinatoarea, pentru Viorel MPFM3



Dana, sustinatoarea lui Viorel:"Dumnezeu nu mi-a dat voie sa am copiii mei!!! Probabil stia ca toata dragostea materna, care exista in orice femeie, o s-o daruiesc oricum!!! Si asta fac!!! Imi idolatrizez nepotelul!!!! Si iata, ca admir, incerc sa ajut si sustin "un strain" care a devenit pe nesimtite prietenul meu pentru toata viata!!! Copil drag, iti doresc ca tot ce ti se intampla in aceste zile, sa devina o stare naturala!!! Sa fii sanatos, tu si cei dragi tie!!! Cadoul meu pentru tine, astazi, este declaratia publica ca raman cea mai mare "fana" a ta!!! La multi si mai buni ani, Viorel!!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu