Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

joi, 10 iulie 2014

FANII OANEI AU INDOIELI IN PRIVINTA LUI LAUR: Oana îşi doreşte mai presus de orice, să fi FERICITĂ, să fie IUBITĂ, să-şi întemeieze o FAMILIE, să aibă COPII ..... LAUR ce-şi doreşte !???


Vivien Rotaru, sustinatoarea Oanei:"Eu sunt PRIETENA Oanei şi NU mi-am permis NICIODATĂ să vorbesc în numele altora ......... Vorbesc în numele meu şi-mi spun părerea conştientizând că NIMENI nu deţine adevărul absolut şi ca toţi ceilalţi şi eu sunt supusă greşelii .....
Le spun LA MULŢI ANI de relaţie copiilor , dar ........ am îndoieli !!!
Familia lui Laur , Eva P. şi alţii .... s-au străduit din răsputeri ca Laur să reintre în competiţie , neştiind că producătorul & staff-ul îi vor acorda această şansă DOAR pentru iubire , fără beneficii materiale . 
Au acceptat fortuit condiţiile şi pe parcurs le-a scăzut entuziasmul şi susţinerea (eva p) şi au început să-l sfătuiască pe Laur să nu se grăbească, să nu se arunce, că NU trebuie neapărat să se căsătorească "acolo" (mama şi tata) .
Păi cum vine asta domnilor !???? Băiatul vostru ESTE îndrăgostit, iubeşte nebuneşte o fată pe care aţi declarat că o apreciaţi şi o doriţi de noră, dar nu-i loc de grabă ..... DE CE vi se pare prea curând !? 
Laur este "patronul" unei firme falimentare, provine dintr-o familie cu o imagine şifonată, este bolnav de o boală "misterioasă" care NU poate fi tratată, controlată, gestionată de medicii din Bucureşti ..... şi i se permite lunar deplasarea la Călăraşi, contactul cu familia (lucru nemaiîntâlnit sau acceptat în această competiţie) .
Laur iubeşte sau se joacă de-a dragostea !??????
OANA , concurenta cea mai votată şi cu şanse reale de a ajunge pe podium, îşi doreşte mai presus de orice, să fie FERICITĂ, să fie IUBITĂ, să-şi întemeieze o FAMILIE, să aibă COPII ..... 
LAUR ce-şi doreşte !???
Cred că şi-a dorit REintrarea în competiţie dintr-un orgoliu prost înţeles, să demonstreze tuturor că-i mai "puternic" , mai dorit decât Viorel, că Oana care "i-a stricat imaginea" şi l-a demascat adeseori îi va mânca din palmă .... şi va beneficia şi de o "felie din marele tort".
Acum, REintrat , e oarecum debusolat că NU le-a ieşit cum şi-au dorit şi plănuit ..... şi NU e loc de grabă, nu se avântă, că Oana e "aşa şi pe dincolo" ....... zi de zi, NEMULŢUMIT

De aceea , îi spun PRIETENEI mele OANA : 
OANA , draga mea, NU te grăbi, NU te arunca !!! E vorba de viaţa ta !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu