Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

joi, 24 iulie 2014

Mama lui Raymond:"Vreau sa va spun ca daca nu am intrat pana acum, nu se va intampla nici de acum incolo"


Pe facebook, circula zvonul ca doamna Daniela, mama lui Raymond, va intra in competitie. Aceasta lamureste situatia:"Va salut pe ziua de astazi, si va rog sa ma credeti ca ceea ce va spun este din suflet. Au trecut 11 luni de cand sunteti alaturi de Ray, Constantina si familiile lor. Voi stiti mai bine ca oricine ca as fi vrut sa fiu alaturi de ei in casa. Ca nu a fost sa fie, poate asa a trebuit. Stiti ca m-ati indemnat de multe ori sa o fac.Vreau sa va spun ca daca nu am intrat pana acum, nu se va intampla nici de acum incolo. Nu sutem ipocriti si niciodata nu vom calca pe,,cadavre" pentru bani. Fiecare cuplu din aceasta competitie are dreptul sa se bucure in marea finala. Isi merita fiecare locul. Am fost acuzati de fel si fel de strategii, de fel si fel de colaborari. Doar pentru ca niciodata nu am ripostat prin cearta si circ, ci doar prin glume si mici ironii am fost catalogati intr-un anumit fel. Nu ne-a interesat niciodata trecutul unui concurent, nu ne-a interesat ce a facut Oana, Andrei, Laur , Alin.......fiindca daca chiar au facut ceva, este trecut , iar prezentul pentru noi este aceasta competitie. Fiecare om are in trecutul lui lucruri, fapte de care nu este mandru acum, dar poate la acel moment era singura optiune. Toata viata invatam din greseli. 

Noi suntem fericiti si mandrii ca avem copii frumosi, acum suntem fericiti si mandrii ca avem alaturi multi prieteni adevarati. Sunt convisa ca nu ve-ti regreta alegerea pe care ati facut-o sustinand Ray si Tina, cum nici noi nu vom regreta prietenia cu voi. Sa traiesti 1 an de zile, zi de zi, sa te citesti ore in sir, sa te bucuri si sa suferi alaturi de cateva mii de persoane, pentru noi a fost o experienta unica, asa cum aceasta cometitie va fi unica pentru copii. Vreau sa-mi cer scuze daca gluma cu bateriile ptr telefon a mers prea departe, a fost doar vina mea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu