Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

joi, 1 mai 2014

Georgiana, fosta concurenta, despre Laur :"bravo lui, a avut curaj si apreciez asta ..."



Georgiana, fosta concurenta, este alaturi de prietena ei , Oana. Dintre Viorel si Laur, l-ar recomanda ca partener potrivit  pe Laur.

Georgiana, fosta concurenta:"Offfff... M am saturat sa ma criticati ptr ce face Laur!!!!!! luati legatura cu el daca vreti sa fiti lamuriti...eu nu am cum sa va ajut...nu am de unde sa stiu care sunt sentimentele adevarate ale lui ...stiu doar ce mi a zis, ca TINE LA EA....mai multe NU STIU...e treaba lui ce face, daca el asta simte ...bv lui a avut curaj si apreciez asta...dar voi nu stiti altceva decat sa stati la tastatura si sa judecati ...cu ce drept?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu