Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

marți, 13 mai 2014

Proba Suprema si Definitiva pentru castigarea masinii: Injuraturi in trafic !




GINA - Ora de varf, bara la bara, Gina la volan. Claxonata, injurata, amenintata...dar ea nici o reactie, nimic. Coboara unu' si merge la ea la masina si o injura. Ea lasa geamul si-i spune destul de calma:" Prefer sa nu comentez !".
ALIN - Ora de varf, bara la bara, Alin la volan. Claxonat, injurat...Iese din masina si le spune soferilor :" Eu va iert; asta nu inseamna ca-s pervers, nu ? Sunt prea bun pentru Universul asta paralel cu viata !". Da' nu termina bine, ca si incepe circul:" Ba, du-te-n **** !!!!"
GRIGORE - Ora de varf, bara la bara, Grigore la volan. Injurat, claxonat...Coboara din masina si se urca pe capota, dupa care se adreseaza multimii agitate:" Ce sceneta vreti sa joc: <Scufita Rosie> sau <Alba ca Zapada>?". Din multime se aude:" Haideti sa-l jucam in picioare pe mascarici!"
OANA - Ora de varf, bara la bara, Oana la volan, Injurata, caxonata...Coboara din masina si incepe sa le arate soferilor cu ambele maini semnele copilaresti... in timp ce striga :" Sa vi-o trag in bobojobo ! O aveti toti mica, cat aia de furnica !"
ANDREI - Ora de varf, bara la bara, Spartanul la volan. Injurat, claxonat...el nici o reactie. Se apropie unul de masina lui, ii bate in geam, Spartanul coboara geamul, iar ala ii spune:" Ba, te vad tatuat si lat in spate, cum puii mei nu esti violent ?". Spartanul ii raspunde calm:" Nu ma intereseaza ! Daca nu-i injurata familia mea sau iubita, n-am treaba!", atunci ala incepe sa-i spovedeasca familia. Spartanul ia sapunul si-l fugareste printre masini.
CORINA - Ora de varf, bara la bara, Cory la volan. Injurata, claxonata...Coboara din masina si incearca sa li se adreseze turbatilor de soferi:" Bun, acum pot sa va injur si eu, ma lasati ? Sau injurati doar voi ? Ma lasati si pe mine? Bine, injurati-ma ! Vad ca eu n-am dreptul asta!", dupa care urca trista in masina.
VIOREL - Ora de varf, bara la bara, Vio la volan. Injurat, claxonat...Coboara din masina si se indreapta spre unul dintre soferi, il prinde de gat, baga privirea Americam Psycho si-i spune:" Ba, uita-te in ochii mei cand ma injuri, ba, uita-te in ochii mei, ai curaj ?"
RAYMOND - Ora de varf, bara la bara....El nu mai asteapta sa fie claxonat sau injurat, trece direct la treaba:" Baaa, am ajuns sa depind de voi ? Da' cine sunteti voi, mah !?? Da' miscati-va, in p**a mea, mascaricilor !!! Sa va iau in grebla, dintosilor !!! Sa-mi ****beep ****beep**** !!!!!"
BONUS* ( MIRELA ) - Ora de varf, bara la bara, Milelush la volan. Injurata, claxonata...Coboara din masina si li se adreseaza pe un ton important si serios:" Este pentru ultima oara cand va atrag atentia ! Stiti ceva, nu mai stau la discutii ! Regia, taie-le cauciucurile ! Pana atunci....publicitate!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu