Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

marți, 6 mai 2014

Traian, fost concurent :"30 000 euro ...Sa facem cheta sa strangem aceasta suma? "


Traian este  acuzat de multa lume ca a parasit-o pe Corina, plecand in Spania. Insa, acesta sustine ca nu-i adevarat :"Tot ce regret este ca nu am putut pleca cu sufletelul meu de acolo. Am citit rautati sau nu, poate ca sunt oameni care au tinut la mine si dezamagindu i, poate ca au "dreptul" de ma judeca, " dar de ce daca o iubesti atat, de ce nu te duci la gard, de ce nu te duci la cumparaturi dupa ea, de ce nu ai fost la mare..." si mult mai multe rautati. Nu imi justific actiunile, doar atat va spun: O IUBESC SI EA VA FI FEMEIA CU CARE MA VOI CASATORI, FEMEIA CARE VA FI CEA MAI IUBITA DE PE LUMEA ASTA!

trebuie sa stiti ca exista un contract pe care ea trebuie sa l respecte. Stiti ca exista o suma de bani care trebuie platita, 30.000 euro. Daca maine exista aceasta suma, maine o iau de acolo. Ma prezint cu acei bani in fata productiei si Cori va pleca de mana cu mine. Da, puteam pleca toti 3, dar nu s a putut. Ce va pot spune? Sa facem cheta sa strangem aceasta suma? Da, sunt un ipocrit si fac apel la toti cei care ne vreti impreuna, sa strangem acesti bani.
Va multumesc inca o data si sper sa ne fiti alaturi,.
Cu drag,
Al vostru Traye"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu