Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

vineri, 17 ianuarie 2014

INTERVIU cu Andreea , fosta concurenta MPFM3


Andreea ne-a raspuns la cateva intrebari, unele din ele arzatoare. Printre altele puteti afla gandurile si impresiile ei de dupa competitie, cu ce pareri a ramas legat de doamnele Maria si Iuliana, in ce relatii se afla in afara cu Edit, Denisa dar si Diana, dar si daca l-a cunoscut sau nu pe Rares!



1. Buna Andreea? Ce mai faci? Cum e viata in afara competitiei? Regreti decizia luata, de a pleca? L-ai cunoscut pe Rares? Noutati, ceva? Spune-ne tot!

Andreea: Buna, multumesc bine, viata in afara competitiei este foarte frumoasa mi-am dorit de mult sa "iau o gura de aer”, am avut un moment cand mi-a parut rau ca am iesit deoarece ii vedeam pe "AI MEI" tristi si cam lipsiti de viata si nu eram langa ei dar ma bucur ca si-au mai revenit, pe Rares inca nu l-am cunoscut, astazi a venit in tara si vedem ce o sa iasa  



2. Ce fac parintii tai? S-au bucurat sa isi aiba fata din nou acasa? Ce face Tita?

Andreea: Parintii mei sunt bine, da s-au bucurat foarte mult sa ma vada acasa langa ei linistita si din nou plina de viata si zambind, Tita pot spune ca a pus stapanire pe catelul (plus) primit de la Gabriel, este favoritul ei..



3. Iti e dor de dna Maria? In competitie ati avut numeroase ciocniri, chiar tatal tau a fost foarte radical, insa tind sa cred ca la plecare ati ingropat securea si ca iti lipseste chiar si dansa!

Andreea: Imi este foarte dor de buni, si pot spune ca o ador, in ultima vreme imi place evolutia dumneaei in competitie, mai ales cand "neaga" ceea ce spune pe material si le arata si celorlalti ce inseamna sa negi tot,chiar si tatal meu este placut surprins de dansa si o indrageste..



4. In ce relatii ai ramas cu dna Iuliana? Tu si Oana ati facut cateva remarci atunci in emisiune in ceea ce o priveste. Ti-ai schimbat parerea? Cum comentezi situatia cu mama Corinei?

Andreea: In ceea ce o priveste pe dna Iuliana, parerea mea nu o sa se schimbe niciodata, si imi pare bine ca am deschis ochii si am vazut ce oameni imi erau alaturi, chiar la iesirea mea din competitie am gasit "dovada" ca dansa mi-a dat nr. de telefon al sotului sa ii transmit cele spuse de mine in emisiune, aceasta dovada a ramas in staff, mai departe nu stiu ce se va intampla, cat despre situatia cu mama Corinei prefer sa nu comentez, fiecare trage dupa faptele sale... Va vedea ea mai tarziu



5. Apropo de Oana, ai avut si tu cateva conflicte cu ea initial, dar apoi v-ati inteles bine. Cu ce parere ai plecat despre ea? Cum o vezi din fata micului ecran? De ce crezi ca intra in discutii cu aproape toti?

Andreea: Oana este si va ramane unica,cred ca va ramane LEGENDA MPFM :)) I-am dat cateva sfaturi la plecare dar vad ca nu tine cont de toate, i-am spus sa nu se mai incurce cu explicatii prea multe, ca tocmai de aceea este perceputa gresit, si ma bucur ca a luat atitudine.



6. Dintre ceilalti concurenti aflati actualmente in casa pe cine mai sustii? Iti e dor de fratele Robert? Acum ca a plecat Denisa e tot mai singur…

Andreea: Sustin…Robert,Marianita si Laurentiu, imi este dor de Robert,Laurentiu si Marianita foarte mult, dar nici de ceilalti nu pot spune ca nu imi este dor.. Au fost pentru 3 luni si jumatate "familia mea" si indiferent ca vreau sau nu sa spun au facut parte din viata mea cu bune sau cu rele ..



7. Cu ce alti concurenti de la sezonul tau ai mai pastrat legatura, dintre cei eliminati? Te intelegi la fel de bine cu Edit si in afara?

Andreea: Vorbesc des cu Gabi,Ioana,Edit,Denisa si ocazional cu Gabriel,Claudia si Sorin , pot spune ca afara suntem mult mai apropiati unii de altii fata de cum eram in competitie, si da, ma inteleg la fel de bine cu Edit.



8. Ce parere ai de eliminarea Denisei? Te asteptai? Ai luat legatura cu ea?

Andreea: Cand a iesit Denisa am plans desi ma asteptam, nu ea trebuia sa iasa, dar asta e viata, tuturor le vine randul, am luat legatura cu ea si consider ca ne intelegem la fel de bine ca in casa.



9. Ce ne poti spune despre cuplurile din competitie? Sunt credibile? Ce sanse le dai in afara?

Andreea: Cuplurile in care eu cred, si cred ca au sanse si afara sunt : Laurentiu si Marianita, Raymond si Constantina ( asta daca ea va mai lasa de la ea ) , am crezut pana recent si in cuplul Mariana si Grigore, dar consider ca el nu o va ajuta deloc pe Mariana, la inceput ea era acuzata ca nu tine la Grigore si imi pare bine ca a dovedit contrariul.



10. S-a vehiculat ca intre tine si Diana a avut loc un adevarat razboi al declaratiilor pe Facebook, ce aveti de impartit? Initial nu va intelegeati bine in casa? Acum fiecare sustine alta tabara?

Andreea: Intre mine si Diana nu a fost niciodata un razboi al declaratiilor pe Facebook, doar am avut o discutie ca doua persoane normale, fara cearta, am primit de la sustinatori o postare de pe profilul Dianei, si nu intelegeam ce se intampla, in cele din urma m-a lamurit ce era cu acea postare si atat, si fiecare sustine ce vrea fara sa ceara socoteala cuiva, asta nu inseamna ca daca sustinem "tabere" diferite trebuie sa ne razboim.



11. De la sezonul trecut sau de la cele anterioare ai mai vorbit cu cineva?

Andreea: Da am vorbit cu Andreea si Alin, Cristina si George 1.



12. Stii ca fostii concurenti, in special cei de la sezonul anterior fac iesiri periodice. Veti face si voi la fel, cei care ati iesit din acest sezon? Sau… daca fostii concurenti va invita si pe voi la distractie, vei onora invitatia?

Andreea: Sigur ca vom face si noi iesiri periodice, mai ales cand o sa fim impreuna afara, si vom onora invitatiile.



13. Ai fost foarte vehementa legat de echipa de productie. Ai fost o concurenta sincera si directa. Sunt anumite jocuri de culise despre care ar trebui sa stim? Cum comentezi faptul ca sunteti tratate ca niste dezertoare desi ei v-au deschis portile casei. Ati fost scoase si de pe genericul de inceput al emisiunii…

Andreea: La aceasta intrebare nu pot raspunde in totalitate deoarece am semnat un contract cu ei,am observat si noi ca am cam fost renegate si nu intelegem de ce,am inteles ca suntem considerate "tradatoare" :))), dar asta este ... Doar nu stateam si ne uitam cum altii pleaca si noi nu, mai ales ca ne-am dorit foarte mult acest lucru ..



14. La final, ce ai sa le transmiti sustinatorilor tai care te-au votat, indragit si sustinut?…

Andreea: Vreau sa le spun tuturor sustinatorilor ca le multumesc din suflet ca m-au inteles, au fost alaturi de mine in orice situatie, si nu m-au judecat. Imi cer scuze fata de ei daca i-am dezamagit cu iesirea mea din casa, dar sper ca acum m-au inteles si le multumesc pentru asta..



Iti multumim pentru disponibilitatea de a raspunde acestor intrebari si iti urez mult success in tot ce faci pe mai departe si toate dorintele sa ti se realizeze!


sursa: 
Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu