Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

vineri, 17 ianuarie 2014

INTERVIU cu Gabi, fost concurent MPFM3



Care este dreptul sau la replica in ceea ce priveste afirmatiile lui Andrei? In competitie nu au fost cei mai buni prieteni, in afara insa tin legatura. Despre cine este vorba? Intentioneaza sa se reinscrie sau nu? Acestea sunt doar cateva subiecte pe care le puteti afla din interviul de mai jos...


1. Buna Gabi? Ce noutati ai pentru noi de la iesirea din competitie? Ce s-a intamplat? Iesisei un om logodit, ai cerut-o pe fosta iubita in direct, la o saptamana ti-ai cerut iesirea pentru a fi cu ea. Cum s-a ajuns aici? 

Gabi : Buna. pot sa spun ca sunt foarte ok din toate punctele de vedere de la iesirea mea din competitia MPFM 3 . Da asa este, iesisem un om logodit cu foarte mari ganduri de casatorie, doar ca ne-am despartit la o luna dupa iesirea mea din casa pentru ca ea este o fire ff sensibila dar si foarte geloasa si posesiva si nu suporta sa vada cum raspund celor care m-au sustinut in special fetelor (din aceasta cauza mereu se ajungea la certuri si reprosuri) iar eu nu vreau sa merg intr-o relatie unde nu exista incredere, mai ales ca eu niciodata nu i-am dat motive sa prinda neincredere in mine, si de aceea am hotarat de comun acord sa ne despartim dar sa ramanem prieteni pt ca asa mi se pare normal deoarece ne cunoastem de 8ani de zile ca si familiile noaste de altfel.. 



2. Ai fost un concurent controversat, ai format cuplu cu Cristina, v-ati despartit, ati avut dispute verbale, atat cu ea cat si cu Andrei, a fost episodul cu oglinda… Ai regretat iesirea din emisiunea “Mireasa pentru fiul meu”? Ai reintra daca ar fi posibil? 

Gabi : Asa este, am fost si raman un concurent controversat atat in emisiune cat si pe facebook unde sunt injurat, criticat dar si amenintat, lucruri care ma amuza si chiar nu ma intereseaza si in nici un caz nu ma afecteaza aberatiile care se spun despre mine...Sa zicem ca am regretat iesirea mea pt ca prietenia legata acolo incepuse sa fie de bun augur (petreceri si colegialitate ff stransa intre mine laur robert si raymond, dar si ioana andreea edit si denisa) grupul vesel ..... daca as reintra ?? daaaa normal am si vorbit cu cei din staff despre reintrarea mea.. 



3. Cum este concurentul Gabi in afara? Multi s-au intrebat care esti tu cu adevarat, baiatul linistit si tacut de la inceput, credincios si evlavios, familist, iubitor de copii si animale? Sau baiatul certaret, incisiv si cu accese de furie? Crezi ca stresul si tensiunea acumulate si-au spus cuvantul sau cum motivezi acele iesiri? 

Gabi : Hmm..cum sunt eu?? pai avand in vedere ca anumite persoane m-au atacat abia dupa iesirea mea din casa si si-au dat cu parerea despre mine , era normal din punctul meu de vedere sa am un drept la replica nu?? Sunt om normal, linistit si care da la inceput am stat linistit pt ca am preferat sa vad caracterul fiecaruia si sa nu ma arunc aiurea in discutii si barfe.. am preferat sa citesc fiecare persona sa vad cu care pot lega niste prietenii si care sunt persoane fara personalitate si cu doua fete.. accesul de furie sa cauzat datorita nervilor si stresului acumulat in casa, si am fost ff criticat pe facebook ca am zis ca am dat in fosta sotie de doua ori cu palma.. e un lucru de condamnat da intradevar dar macar am fost sincer si nu m-am dat sfant ca alte persoane.. am si cateva persone in varsta in lista mea de facebook care sunt psihologi si care au zis ca e normal gestul avut cu oglinda pentru ca ei stiu cum este sa fi intr-un spatiu inchis cu 11 caractere diferite si care mereu vor sa arate cate ceva pt a fi in fata si ei nu ma condamna dar nici nu ma incurajeaza sa repet gestul pe viitor. 



4. Ai regretat ca ai ales-o pe Cristina? Daca ar fi sa alegi din nou ce fata ai fi ales? Ai fi ascultat sfatul surorii tale si ai fi incercat sa o cunosti mai bine pe Oana, sau poate pe alta fata? 

Gabi :Am regretat ca am uitat pt ce am venit acolo..pentru a-mi gasi o fata linistita simpla si care vrea o familie si un copil pe viitor, si am ales exact contrariu o fata care cauta doar sa fie in centrul atentiei si care nu stie ce vrea de la viata si pentru ea viata inseamna dansul pe mese si rochite scurte, chiar toti app mei au fost socati de alegerea mea si nu le venea sa creada ce vad la tv.. cat despre ce sa zis ca sunt eu gelos pe relatia lui Andrei&Cristina... le zic decat atat: Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a deschis ochii la timp. 



5. Ai avut cateva dispute si cu alti concurenti, printre care Andrei si Sorin. Cum s-a ajuns acolo? In ce relatie esti de exemplu cu Sorin in afara? 

Gabi : Am avut dispute pt ca nu sunt genul sa ma las calcat in picioare si sa tac in fata unora care habar nu au ce e cu viata lor si pentru ei viata este alcatuita din glume expirate si strambaturi. Cu Sorin am vorbit chiar inainte de revelion si suntem intr-o relatie de amicitie destul de ok, i-am explicat ce am vrut sa spun atunci in emisiune si ca nu trebuia sa o ia in nume de rau . 



6. Dar dintre cei eliminati din acest sezon cu cine ai mai pastrat legatura? 

Gabi : Pastrez legatura cu mai toti, adica vorbesc destul de mult cu Ioana Andreea Edit Ramona Sorin si chiar Gabriel.. mai rarut cu Iulia si Claudia si deloc pana acum cu Diana dar e alegerea ei. 



7. Te rog sa confirmi sau sa infirmi: e adevarat ce s-a auzit ca inainte de iesirea ta ii spusesei lui Edit ca o astepti afara? 

Gabi : Este foarte neadevarat ca as fi asteptat-o pe Edit afara sa formam un cuplu, daca era asa in momentul de fata eram impreuna si nu unul in Bucuresti si celalant in Deva . 



8. Dintre actualii concurenti din casa pe cine mai sustii? 

Gabi : Pai raman la aceasi concurenti care i-am zis si in emisiune.. RAY, ROBERT SI LAURENTIU. 



9. Ce parere ai despre cuplurile din emisiune? In cine crezi, pe cine sustii si pe cine vezi impreuna si dupa incheierea competitiei? 

Gabi : Cei enumerati mai sus sper sa isi pastreze cuplurile care le au si sa continue si afara iar Robert sa isi gaseasca persoana potrivita pt el. 



10. De la sezonul trecut MPFM sau de la alte sezoane ai mai intrat in legatura cu alti fosti concurenti? 

Gabi : Sincer da am vorbit cu mai multi fosti concurenti si mi-au dat sfaturi si sa nu bag in seama rautatile dupa facebook ca fiecare au patit asa doar ca la mine e mai urat pt ca nici eu nu ma las calcat in picioare si eu le raspund cu aceeasi moneda si cei care ma jignesc se ataca si mai rau. 



11. S-a dat startul la inscrieri pentru viitori concurenti si concurente. Ce sfaturi ai pentru ei? I-ai sfatui sa traiasca aceasta unica experienta? Ce avantaje si dezavantaje ar fi? 

Gabi : Sincer da, i-as indemna sa vina sa intre in Casa si sa traiasca aceasta experienta pt ca aici isi vor testa limitele si multe altele. Avantajele ar fi ca isi poate gasi perechea potrivita si se poate lega o relatie de durata din care sa formeze o viitoare familie si dezavantajele ar fi ca vor sta rupti de toate cele ... :)) 



12. Raspunde-mi la asta, ca e o problema recenta, fierbinte, arzatoare: Cum comentezi ce a zis Andrei in emisiune ca esti sarantoc, ca logodna aia a fost de forma, etc?


Gabi: Dk eu snt taran e bn...zise unu de la galati ... unu pe care la jucat pe degete una din bucuresti si care si-a batut joc de el cum a vrut ea.. dk eu snt sarantoc e bine iar...nu unu care sta doar pt "fani" (k nah sntem vedete si avem fani ) si pt cadouri...



13. Mai stii gala in care ai fost nominalizat alaturi de Ramona? Mai stii ce procent mare ai avut sa ramai? 80 si ceva la suta… Ce a fost in capul tau sa iti doresti sa iesi?

Gabi: Atunci imi doream….Akm ma gandesc dk sa reintru…..sau nu…



14. La final, ce ganduri ai sa le transmiti sustinatorilor tai?

Gabi : Vorbesc cu cei care m-au sustinut si ma sustin pt reintrarea in casa mai mereu si pot spune ca sunt niste oameni maturi cu capul pe umeri si cu pareri pertinente in ce consta emisiunea si parcursul meu in ea. Le multumesc pentru sustinerea mea din emisiune si le sunt recunoscator pentru mesajele date si niciodata nu cred ca ii voi putea rasplatii pentru vorbele bune si pentru incurajarea mea.



Multumesc pentru interviu. Iti urez multa bafta si toate dorintele sa ti se implineasca, inclusiv intalnirea sufletului pereche! 

sursa: 

Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu