Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

vineri, 17 ianuarie 2014

INTERVIU cu Iulia, fosta concurenta MPFM3



Iulia a avut placerea sa ne raspunda la cateva intrebari mai iscoditoare, si a fost cat se poate de sincera si deschisa! Veti afla printre altele cum vede ea fiecare cuplu din competitie, care au fost intentiile ei in competitie legate de George, Alin si Traian, dar si ce planuri de viitor are...




1. Buna Iulia! Cum a decurs viata ta de la iesirea din competitie?

Iulia: Hey…Buna! Dupa iesirea din competitie am revenit la viata de dinainte: am ramas in Bucuresti, mi-am gasit job, am iesit cu prietenii mei si am impartasit pareri.



2. Consideri ca ai avut ceva de invatat din aceasta experinta?

Iulia: Da, normal. Nu regret deloc. Unul dintre lucrurile pe care le-am invatat este sa-mi apreciez mai mult familia, prietenii si cei care tin la mine cu adevarat.



3. Ai avut o tentativa de a forma un cuplu cu Alin. De ce nu s-a materializat? De ce ai spus “da” initial?

Iulia: Cu Alin am fost putin confuza la inceput, nu imi dadeam seama de unele lucruri, apoi cand eram hotarata nu s-a mai putut, asta e viata. Nu a fost un sfarsit de lume si nici nu va fi vreodata :))



4. Pana la urma, ti-a placut totusi de la Traian? Cei care au urmarit Antena Play au putut vedea concomitent cum Traian si Corina se harjoneau, iar exact in timpul asta tu erai la masuta din fata casei plangand necontrolat. Avea legatura cu el?

Iulia: Cu Traian am avut o relatie frumoasa de prietenie la inceput, pana sa cunoastem toti baietii. E un barbat frumos, dar nu l-as fi vazut ca pe un posibil iubit, avand in vedere ca el declarase de nenumarate ori de cine ii place. Iar atunci cand plangeam in fata casei la masuta, a fost o pura coincidenta ca el si Corina erau impreuna. Plangeam deoarece fusese acel material cu Constantina, iar eu nu ma simteam vinovata cu nimic si cand m-am dus sa vorbesc cu ea sa-i explic, m-a tradat foarte superior si mi-a zis ca nu are ce discuta, iar eu plangeam pentru ca mi-am dat seama cata rautate exista acolo si ce frumoasa era viata mea afara



5. Tot telespectatorii au putut fi martorii unei replici de-ale tale catre o alta concurenta care suna cam asa: “spune-mi cum sa fac sa il cuceresc”? Despre cine era vorba?

Iulia: Acea replica :)) Cred ca era vorba de Alin.



6. Exact in seara eliminarii tale ai spus ca ti-a placut George. De ce tocmai atunci? De ce nu ai declarat mai devreme? Poate lucrurile ar fi stat altfel!

Iulia: Pentru George a fost o atractie inca de la inceput, ma intelegeam foarte bine cu mama lui ( vorbeam foarte multe cu ea ) si dansa stia inca de la inceput ca mie imi place de George, insa cred ca cu totii stim care era situatia si nu avea rost sa ma complic. Dar cine stie ce va fi afara???



7. Ce ne poti spune despre cuplurile din competitie? Sunt credibile? Ce sanse le dai in afara?

Iulia: Cristina si Andrei (incep cu ei pentru ca imi sunt cei mai apropiati si pe ei ii sustin ): Am fost martora la apropierea lor si chiar formarea cuplului si mi se pare ca sunt foarte indragostiti unul de celalalt si se iubesc, Am incredere in cuplul lor ca va tine mult timp si in afara competitiei si de ce nu toata viata.

Marianita si Laurentiu: Si de ei imi place ca si cuplu, ar trebuie sa evite scandalurile, sa se gandeasca la ei doi. Oricum sunt frumosi amandoi.

Traian si Corina: De ei ce sa zic :)) avand in vedere cum se poarta Traian uneori! Dar poate se iubesc si asa vad ei ca trebuie sa decurga o relatie. Corina e micuta, o sa inteleaga ea mai tarziu.

Grigore si Mariana: Sunt copii buni, Am incredere in Mariana ca o sa se schimbe si o sa accepte ideile nastrusnice ale lui Grigore :)), si o sa il inteleaga deaoarece asa e el : ARTIST :))

Constantina si Raymond: Sincer… de ei nu prea am ce sa zic..poate doar un lucru: sa faca exact ce simt si sa nu stea tot timpul cu gandul ca lezeaza telespectatorii ( oamenii care ii place cu adevarat le accepta si bune si rele ).

Cred ca ati observat ordinea in care am vorbit despre cupluri



8. Ce parere ai de Oana? Cum te-ai inteles cu ea in emisiune si cum o vezi de afara? Este o concurenta puternica, dar si controversata. Cum face de intra in conflicte cu multi din casa?

Iulia: Oana...Oana :)) e o nebunica, uneori ii dau si eu dreptate dar uneori nu E fata buna, cu defecte ca orice om normal



9. Cu ce alti concurenti de la sezonul tau ai mai pastrat legatura?

Iulia: Am pastrat legatura cu Diana, Claudia, Ramona si Sorin.



10. De la sezoanele anterioare cu cine ai intrat in contact dupa iesirea ta?

Iulia: Nu, din alte sezoane chiar nu am vorbit cu nimeni.



11. Ce planuri de viitor ai?

Iulia: Am multe planuri de viitor . Avand in vedere ca m-am angajat , vreau sa invat foarte multe la locul de munca, sa fiu cea mai buna , sa merg acasa mai des ( de cand am iesit din cometitie doar de 2 ori am fost) sa calatoresc mai mult, sa-mi gasesc un baiat pe placul meu :))si de ce nu sa incep alta facultate.



12. Pentru final, ce le transmiti sustinatorilor tai?

Iulia: Vreau sa va pup pe toti, sa va multumesc pentru tot, chiar si pentru critici ( in viata nu poti multumii pe toata lumea ) Va imbratisez cu drag. Si daca vreti sa vorbim mai multe va astept pe pagina mea de facebook :*:*



Ii multumim Iuliei pentru amabilitatea si promptitudinea cu care a raspuns intrebarilor. Mult succes in viata!
SURSA:
Sustinem Fostii Concurenti Mpfm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu