Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

sâmbătă, 18 ianuarie 2014

INTERVIU cu Diana , fosta concurenta MPFM3


Pe cine sustine dintre actualii concurenti? Cu cine a tinut legatura dintre cei eliminati? Care este parerea ei despre dna IULIANA, dna MARIA dar si despre ROBERT, ANDREEA sau OANA? Cu ce impresii a ramas in urma competitiei? Acestea si multe altele le puteti afla din interviul ce urmeaza:


1. Buna Diana? Ce mai faci? Ai revenit greu sau usor la viata ta de dinaintea competitiei? Ce noutati ai?

Diana: Buna,sunt foarte bine,linistita! Nu am revenit greu pt ca nu aveam din ce sa-mi revin,poate din contra acum am mai multi prieteni si mai multe persoane cu care pot vorbi si cu care pot impartasi pareri.Noutati nu prea am,dar daca apar promit sa dau de veste!


2. Cum ai exprima in cateva cuvinte frumoasa experienta “Mireasa pentru fiul meu”? Ai repeat-o? Regreti iesirea? I-ai sfatui si pe altii sa se inscrie?

Diana: Daca m-ar intreba cineva care este cea mai mare nebunie pe care am facut-o,as spune ca am participat la MPFM... o nebunie frumoasa bineinteles.Nu regret ca am vrut sa plec pt ca am fost acolo cu un scop nu mi-am indeplinit scopul,am plecat..inca vreau sa cred ca este o emisiune care promoveaza cupluri.Nu stiu daca as repeta-o,dar.....niciodata sa nu zici niciodata! I-as sfatui si pe altii sa se inscrie bineinteles,de ce nu?..o astfel de experienta nu o traieste chiar oricine!


3. Esti foarte activa pe Facebook, ii sustii in continuare pe Cristina si Andrei. De ce crezi ca ei doi au asa multi sustinatori. Ce sanse crezi ca au de a castiga?

Diana: Da sunt foarte activa pe facebook,eram si inainte,pot spune ca facebook-ul este viciul meu(k sa folosim un pic si putin din subiectele in care am fost implicata fara sa stiu despre ce este vb).Sustin Andrei si Cris pana la capat,au foarte multi sustinatori pt ca sunt placuti de public,pt ca sunt naturali si pt ca au dovedit ca se iubesc cu adevarat...au cele mai mari sanse pt a castiga si spun asta pt ca eu consider ca in aceasta emisiune iubirea adevarata iese triumfatoare!


4. In competitie ai avut o relatie buna cu dna Iuliana. Cum o vezi acum? Ce parere ai de relatia apropiata dintre Andrei & Cristina si Traian & Corina? La inceput s-au jignit reciproc, au o prietenie sincera sau sunt prieteni de conjuncture, ca sunt si unii si altii rivali ai cuplului Constantina-Raymond, de exemplu?

Diana: Da,este adevarat am avut o relatie buna cu d-na Iuliana,a fost acolo ca o mama pentru mine...nu am vrut sa ma implic in nici un subiect negativ in ceea ce o priveste pt ca eu stiu ca a fost langa mine cand am avut nevoie de ceva si nu uit niciodata persoanele care se poarta cu mine impecabil,cum a facut o dansa!Intre prietenia dintre cele 2 cupluri cred foarte tare pt ca ii cunosc pe Andrei si Cristina si stiu ca nu ar sta pe langa nimeni doar "ca sa dea bine"....cat despre Traian si Corina pot spune ca sunt 2 persoane cu mult bun simt,cu o crestere si o educatie de nota 10 si daca ai aceste lucruri nu ai cum sa formezi o prietenie cu cineva doar de conjuctura!


5. Iti e dor de dna Maria? In emisiune ati avut multe conflicte, cum o vezi acum din fatza televizorului? Cu ce parere si amintiri ramai legat de dansa?

Diana: As fi ipocrita si as minti daca as spune ca mi-e dor...nu imi este dor in nici un caz,am facut o mare greseala la inceput pt ca am vazut in dansa pe bunica mea,dar am gresit! Parerea mea e una cat se poate de sincera despre d-na Maria...este o femeie care nu asculta pana la capat ce are de spus celalalt si arunca cu vb de care nici macar dansa nu are habar!Asa cum am mai spus sunt genul de persoana care iarta si prima oara si a doua oara dar deja a treia oara e prea mult! Amintiri.....da,haioase as putea spune pt ca d-na Maria desi exagereaza foarte tare in loc sa te enerveze mai mult te amuza!


6. Ti se pare ca Oana este marul discordiei in casa? Este printre singurele concurente care a avut discutii si conflicte cu aproape toti din casa, de ce crezi ca se intampla asta? Unde e vina?

Diana: Nu stiu daca este chiar marul discordiei,singura ei vina este ca insista foarte mult pe un subiect si da foarte multe explicatii banale si puerile..uneori se victimizeaza prea mult desi nu cred ca o face intentionat si daca o face intentionat eu una o felicit,ii iese perfect!


7. Dintre ceilalti concurenti aflati actualmente in casa pe cine mai sustii? Doar echipa verde? Cu ce impresii ai ramas in ceea ce priveste de exemplu echipa rosie?

Diana: Sustin Andrei si Cristina neconditionat,pe langa ei bineinteles Traye,Cory si d-na Iuli!Cand am plecat din casa eram in relatii ok cu cei din echipa rosie,dar sincer am observat ca pana la urma da,aparentele sunt inselatoare!


8. Dintre cei eliminati de la sezonul tau cu ce alti concurenti ai mai pastrat legatura? 

Diana: Am pastrat legatura cu Iulia,Claudia,Sorin si Ramona.


9. Ce ne poti spune de Robert? Dupa parerea ta de ce nu au mers lucrurile intre voi? Cum il vezi tu de afara? Parintii tai in emisiune te-au sutinut sa va dati o sansa… Crezi ca e ghinionist, din moment ce toate fetele pe care le-a indragit (tu, Andreea, Ioana, Denisa) au parasit competitia?

Diana: Despre Robert nu pot spune mare lucru,de-obicei imi uit greselile! Nu a mers intre noi pt ca eu nu vreau langa mine un "barbat" care injura,provoaca,se razbuna si mai ales are acte de violenta! Am incercat,nu a mers datorita comportamentului lui! Parintii mei m-au sustinut in primul rand pe mine,ei vrand foarte tare ca eu sa fiu fericita si vazandu-l pe el ca se agita pentru mine si chiar plange au crezut ca eu gresesc,dar si-au dat seama ca am avut un comportament exemplar fata de Robert in momentul in care el a vb f urat la adresa mea si a fam mele,desi nu au lasat se sa vada pt ca sunt niste oameni pe care multi ar vrea sa ii ia ca exemplu dar educatia se face de mic nu cand deja tu trebuie sa-ti educi copii! Nu cred ca este ghinionist,cred ca ar trebui sa se dea jos din norul de "barbat fatal" in care pluteste si sa-si puna un semn al intrebarii foarte mare in ceea ce il priveste,ii urez bafta, poate reuseste!


10. Despre cuplurile din competitie ce ne poti spune? Sunt credibile? Ce sanse le dai in afara?

Diana: Singurele cupluri pe care le vad afara sunt Cristina-Andrei si Cory-Traian.


11. S-a vehiculat ca intre tine si Andreea este un adevarat razboi al declaratiilor pe site-urile de socializare. Este adevarat? Daca da, este pt ca sunteti in tabere diferite acum si din acest motiv?

Diana: Intre mine si Andreea nu este nici cel mai mic razboi,nu stiu intre ea si mine ce este! Eu am considerat-o prietena pot spune chiar si cand am iesit,s-a facut o confuzie cum ca eu as fi postat ceva urat despre ea,nicidecum,sunt genul de persoana care spune direct in fata ce crede si ce simte,i-am explicat insa ea a preferat sa vb urat despre mine si sa dea like-uri comentariilor urate la adresa mea!Nu ma intereseaza in ce tabara este Andreea, fiecare este liber sa sustina pe cine crede de cuviinta doar ca ar trebui sa nu uitam de unde am plecat si cine a fost alaturi de noi la greu...ca la bine poate fi oricine!


12. De la sezonul trecut sau de la cele anterioare ai mai vorbit cu alti concurenti? Ai luat legatura cu Dragos?

Diana: Am vb cu Dragos da,toata lumea ma intreaba! Am vb si cu Catalin Movileanu si cam atat.


13. La final, ce ai sa le transmiti sustinatorilor tai?…

Diana: Vorbesc cu sustinatorii mei zilnic si pot spune ca sunt niste oameni minunati pe care ii consider o a doua familie! Le multumesc din suflet pt sustinerea din emisiune si daca eu la randul meu pot face ceva pt ei...sunt aici! 


Multumesc pentru timpul acordat interviului. Iti urez mult succes si toate dorintele sa ti se implineasca! Te pup

Diana: Multumesc si eu pt intrebari

SURSA:
Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu